Una nova entrevista per aquesta setmana!
Avui en dia, que volia introduir Vicente, entrenador de gossos, que ens acompanya en les nostres activitats. Ell és el gos d'àrbitre en tots els tallers!
Per la meva banda, he optat per treballar en parelles i el treball multidisciplinari que em convé perfectament. El meu horari no em permet ara tenir un gos: la manca de temps, espai ... Però crec que també no tenen les habilitats necessàries per manejar aquest mateix animal en els tallers (tot i j "Vaig aprendre molt en els últims anys en el gos i la seva relació amb l'home, gràcies als meus companys de feina al món del gos). Treballem amb grups de 2, 4, 6 i 8 els nens veuen aquest treball parell sembla molt apropiat. Em puc concentrar més en el nen i la seva relació amb l'animal ...
Vicente va treballar amb nosaltres fa poc i estic molt agraït per la seva capacitat per adaptar-se a cada nen, sense haver rebut formació en l'ajuda!
Per a ell, per presentar-se ara i donar-nos els seus sentiments com a actor professional i el món animal en l'AAA ...
Es pot introduir STP Vicente?
El meu nom és Vicente Esdoluc, jo tinc 31 (aviat 32 .... sniff ...) i jo sóc entrenador de gossos meu compte durant 1 any a la Gironda. Anteriorment, va treballar en els SPA Gennevilliers on també va ocupar el càrrec d'entrenador de gossos (més la gossera de l'agent).
|
Quina és la seva experiència com a educadora canina?
Després d'una formació teòrica i pràctica en 2002 en un entrenador de gossos, jo vaig fer uns quants passos en el SPA de Gennevilliers.
Per 3 ½ anys, vaig continuar la meva formació amb el Sr Alain Lambert, entrenador de gossos durant 20 anys i president de la MEC (grup d'entrenadors de gossos professionals), mentre que proporciona classes diàries d'educació als que adopten un habitatge.
Quan les adopcions eren rares, em vaig ocupar dels gossos difícils de l'habitatge, he comprovat la seva perillositat potencial (inclosos els gossos incautats la captura i, de vegades dolorós passat podria fer desconfiar veu agressiu). He intentat també per evitar una caiguda en l'assessorament als professors alguns que volien separar del seu gos.
Llavors em vaig decidir a sortir de París per anar a viure a la Gironda, com un gos educador independent.
En l'actualitat, es treballa en mode independent, com vostè suggereix, i quins són els seus mètodes?
Ofereixo un treball d'educació personalitzada. Tot es fa de forma individual a casa, el mestre (i el gos, és clar) per proposar un treball adaptat a les realitats i necessitats.
Els mètodes són suaus, amb base en el treball de l'alegria. Els crits estan prohibits pel fet que tant afecta als resultats, sinó també el plaer d'educar el seu gos. L'educació ha de continuar sent agradable per a tots i especialment no un càstig per al gos. L'animal ha d'estar feliç de complaure al seu amo i ell també ha d'aprendre a muntar la seva satisfacció per una perfecta complicitat entre els dos protagonistes.
Proposo, doncs, una avaluació per determinar la feina que es fa amb el gos, però sobretot amb els seus amos. És una manera d'arribar a conèixer també. Aquesta avaluació no és vinculant per al mestre i sovint és gratuïta (a certa distància molt llunyà imposar una compensació econòmica).
A més de l'educació, que ofereixen nous serveis, com les visites de gossos, viatges en taxi i canins ...
|
Pot vostè dir-nos sobre el MEC?
El MEC vol dir "Col · lectiu d'Educadors Canins Professionals", va ser fundada pel Sr Alain Lambert (el meu entrenador al SPA) i està destinat a fer complir un codi d'ètica.
Aquest últim determina els mètodes de cada professor (que pertany a aquest grup) es comprometen a respectar.
Els entrenadors de gossos recomanem que segueixi el codi d'ètica de la * MEC:
1. Inicien els propietaris de gossos per al coneixement del comportament del gos i la pràctica de l'entrenament del gos.
2. Ells practiquen les seves activitats en la presència dels amos de gossos i no són la doma de pensions.
3. No practiquen l'entrenament de gossos a mossegar.
4. No venen els gossos diuen "entrenat".
5. Ells treballen amb tots els gossos sense cap tipus de prejudicis, vinguin d'on vinguin.
6. Treballen en tots els ambients on els gossos són permesos.
7. Ells sempre estan buscant millorar els seus coneixements.
8. Es declaren a la fiscal i social.
9. Ells treballen amb mètodes avançats i rigorosos que posen l'accent en l'alegria i la recompensa.
10. D'acord amb el principi de la llei Grammont, es neguen a participar en l'abús (cops, abús, ...)
per educar els gossos
|
En les últimes setmanes, et refereixes a que el gos AAA amb nens amb discapacitats múltiples i els nens amb necessitats especials, social, educatiu, emocional, el que t'agrada, com a part d'aquesta pràctica?
Abans de treballar amb el gos, he treballat amb nens en centres de recreació, hospitals, escoles i sempre em va agradar el contacte. D'altra banda, la idea de fer alguna cosa beneficiós per als nens amb dificultats em motiva enormement en la meva feina. Puc tenir més oportunitat de descobrir l'AAA amb un equip de professionals per escoltar, el que em tranquil · litza i per tant també tranquil · litza el gos durant els tallers.
No és molt difícil trobar el seu lloc al costat de psicòlegs i professionals de l'atenció? Quin és el seu paper i com aprehendre'l?
No, no és difícil, perquè el meu paper és el de centrar-se en el meu gos, anticipar i comprendre les seves reaccions per evitar posar l'animal en situació d'estrès per a la generació de por i perill per als seus fills.
En cap cas, he de substituir l'atenció professional o psicòlegs, i viceversa.
La seva falta de formació en la relació d'ajuda és vergonyós? La col · laboració amb els psicòlegs és suficient? Com es pot detenir els problemes individuals dels nens?
Ens comuniquem molt bé amb els psicòlegs i em va deixar moure en tallers sense restriccions. La col · laboració és perfecta, perquè sóc conscient dels continguts del taller. També he escoltat i li va preguntar a fer els meus suggeriments. No estic buscant en particular a comportar de forma diferent depenent del nen, encara que sóc conscient dels problemes de cada un, tracte de mantenir la possibilitat més espontani i natural com.
Formació no és inútil des del moment en el que és qualité.Je respondre "sí", però el meu paper no és substituir els psicòlegs i jo no estic sol en un taller. La meva falta de formació no em molesta.
I tant! Sense importar la raça, però és essencial per a un gos estable, segur, amb una confiança indestructible en el seu amo. Tranquil, fresc i amorós també són criteris essencials.
El gos sempre ha de ser equilibrada, serena i utilitza als nens per tal d'intervenir.
Què gos treballa vostè?
Jo treballo amb una femella de Terranova ans.Elle només 6 de la SPA i la vaig triar per la seva força tranquil · la. Preparat i afectuós, li encanta el seu paper de gos de mediador.
|
| Agent gos Chipsy |
Adoptat un gos al gos Societat Protectora d'Animals pot ser un mediador ... Pots dir-nos alguna cosa més? No hauríem, però, tenir molta cura perquè els gossos últims sovint no es coneix? Suposo que no aconsello a ningú que interfereixi amb un gos de la Societat Protectora d'Animals, encara que alguns poden estar d'acord.
És obvi que tots els gossos no poden posar d'acord per jugar aquest paper de mediador. Un gos pot ser abandonat per diverses raons (sovint desconeguda, de fet) i, en particular per raons de comportament. No obstant això, fins i tot va comprar un gos criat i educat com cal, en l'edat adulta poden mostrar un comportament indesitjable, incompatible amb el mediador. Els gens i l'evolució dels cadells de 0-2 mesos en el cultiu de molts d'ells també determinen el comportament futur.
Encara és millor treballar amb un gos seleccionat d'una cria greu que ens pot informar sobre els pares. Hem de començar d'hora, en un observatori manera, la impregnació del cadell al seu ambient de treball futur.
El que segueix sent per a mi la línia de fons, més que l'origen del gos (SPA o cria), és el coneixement del mestre. Ell ha de saber com avaluar el seu gos i prevenir els riscos, el que exigeix un coneixement profund del seu gos, però el comportament del gos en general.
Quina és la seva visió de la mediació d'animals avui en dia? Quin futur?
Encara em sorprèn la forma en què la presència d'un animal permet la comunicació. Em sembla la mediació d'animals amb els nens, però la meva experiència de ser amo dels gossos em tan sovint va demostrar com l'animal pot posar-se en contacte amb els altres.
Crec que els animals la mediació té un futur brillant, perquè en aquests dies als animals (especialment gossos) han canviat a "ser útil" per esdevenir un soci de ple dret i això cal (crec) per beneficis de la seva presència.
Què còmics de gossos, dibuixos animats, novel · les ... t'hagués agradat treballar?
Ah! Nevat ... pregunta interessant és, crec jo, el gos perfecte. És lleial, intel · ligent, divertida i fiable. També és gos (bé en alguns àlbums) que és molt important.
Gràcies Vicent!
Com hem vist en Résilienfance, l'èmfasi en el treball multidisciplinari de dos en dos; habilitats de cada persona són complementaris: els papers estan predeterminats (referent i orador) ... Això tranquil · litza als nostres socis (institucions o comunitats) ...
En la mediació dels animals, la pregunta sorgeix sovint en el perfil del gos, de vegades hi ha petites diferències entre el projecte ... Chipsy Vincent el gos prové de la SPA i és ideal per a aquest treball. Cal recordar que Vicente és un professional en aquest camp, és competent per avaluar aquesta capacitat ...
Per a aquells que viuen en Gironde, els recordo que Vicent ofereix molts serveis com un gos educador. Així que si vostè té petits problemes amb la seva mascota, no dubti en posar-se en contacte amb ell!
Per obtenir més informació sobre:



















































10 març 2009 a les 19:17
Aquest petit comentari a rebotar sobre la situació del binomi que m'agrada. Aquest és un gran consol per al "metge-terapeuta" per ser capaç de confiar en l'habilitat d'aquest animal (encara que en el meu cas, crec que tenen algun ruc habilitats), però la situació en l'hoste, de fet, això permet una major disponibilitat de llum, escoltant el tema relacionades amb els animals.
No obstant això, el binomi HIC és una vegada més l'aspecte financer! Certament aquesta és una qüestió que, per la meva part en les multituds amb un estat voluntari i la caça de les subvencions va per a la nostra associació, per reduir el cost dels rendiments, però si ens havien cobrat el cost d'un equip multidisciplinari La mediació d'animals ... Hi ha encara els beneficiaris?
Dit això podem tenir un d'aquests dies, més informació sobre el treball que proposem als nens amb discapacitats múltiples? També és un handicap que m'interessa molt.
Annick, que sempre és molt divertit de llegir aquest bloc!
16 març 2009 a les 20:20
Estic totalment d'acord amb tu Annick. Multidisciplinarietat té un cost i aquest pot ser un problema real!
Per als tallers amb els cavalls, que són de caràcter psicològic de dos (un que té un cavall i el genet SER mi mateix i que es va formar com a terapeuta amb el cavall).
En total, portem a terme tallers i deu.
Però seguirem finançant a operar d'aquesta manera?
Estem treballant activament en la recerca del nostre costat cofinançament i demostrar el valor d'un parell!
En el nostre treball amb nens amb discapacitats múltiples, dedicaré una entrada però no tinc la suficient experiència.
Salutacions i gràcies pels seus comentaris que encoratgen l'equip.
20 febrer 2010 a les 18:05
Hola a tots els amants de la mediació dels animals, la humanitat i humilitat. Jo visc al costat dels joves en dificultat al llarg de l'any a Villard de Lans en un lloc de vida i llar, em poso els meus tres gossos esquimals en l'animal de servei de mediació, els joves són les seves abraçades, fem excursions amb raquetes , el trineu i així successivament. Donem la benvinguda als passants de la teràpia amb animals. Només volia dir alguna cosa als comentaris anteriors: si t'agrada no importa ... tan si vostè té una passió que ens vol transmetre el concepte d'ajuda o fer una altra cosa, però quan vam començar a parlar en termes entrades, les hores pagades ... la passió desbordant més voluntaris pel que no és un ...
Karine Associació "gra de blat" a Villard de Lans en Vercors (Isère)
1 març 2010 a les 17:15
Hola Karen i gràcies pel teu comentari.
"Quan s'estima no es compta" sí, és veritat, però qui va dir que l'animal va ser intervinguda principalment a càrrec dels voluntaris?
Per la meva banda, sóc un psicòleg i jo faig servir el mediador dels animals en la meva pràctica, això és el meu negoci principal i que hauria de ser un voluntari? Sent realistes, també hem de viure. La meva feina és la meva passió? M'encanta el que faig (i això és un veritable plaer de fer-ho), però no és la meva passió!
Com fundador de l'associació i Résilienfance iniciativa d'aquest blog, li dono un munt de temps ja! I els puc assegurar que ja està més o menys de les meves hores pagades!
Però potser parlant del lliurament de si mateix, llavors és una altra cosa.
Una vegada més, m'adono que no tots tenen la mateixa visió de la mediació d'animals!
Espero que et llegeixi
Sandie
18 març 2010 a les 0:01
Hola Sandie,
per cert mal entès. Mentre que la mare i l'Abbé Pierre projecció Teresa (al meu entendre) el veritable "do de si" es troben entre les poques persones. Òbviament no es pot ara treballar per la glòria només. No obstant això, jo només volia remarcar que totes les passions "desborda" en la naturalesa i, sovint sembla difícil de tractar de tornar la mediació dels animals com a part d'un enfocament de l'assistència i suport en un horari estricte. Jo sóc tan apassionat pels gossos esquimals i en particular la relació de complicitat que tinc amb ells que els transmeto als joves cada dia al meu voltant. Els moments màgics amb els gossos esquimals estan augmentant en la nostra vida quotidiana ", lloc on vivim", sense limitacions de temps ja que és la meva vida prenen temps, que ens dóna l'oportunitat de gaudir de més temps, per ampliar el seu moments de la mediació extraordinari animal mitjançant la creació de mitjans de comunicació diaris que promouen bénafiques interaccions diverses i variades, harmonioses i que flueix entre els dos mons.
Gràcies per la seva resposta interessant i gratificant.
Mirant cap al futur també.
Karine
21 març 2010 a les 00:25
Karine bona nit,
Gràcies per la seva aclariment. Crec que mal entesa, perquè la nostra pràctica dels animals a la mediació ha de ser diferent.
Tots tenim diferents pràctiques d'acord als nostres mètodes d'intervenció i d'acord a la nostra formació bàsica. Això és també ho fa, en particular, la riquesa de l'AAA.
Résilienfance no és un lloc o un lloc per viure i ens movem pel capritx dels projectes: centre eqüestre on els nens van a nosaltres o directament als beneficiaris dins de les estructures per al gos dels tallers. Per tant, estem obligats a respectar el calendari previst (restriccions institucionals) i és sovint difícil de desbordament ... Treballem amb diversos socis i hem de respectar el calendari de cada un.
D'altra banda, les nostres activitats són la teràpia orientada principalment. Però al meu entendre, com un terapeuta, un principi i un final amb el nen-que uneix els animals han de ser col · locats per endavant i que cada actor ha de tenir coneixement. L'horari, la durada de participar en l'establiment d'un marc que conté, excepte per als tallers dels beneficiaris ... Això és part de l'essència de la teràpia. Això ens permet treballar en els límits, la separació, el temps de les graduacions ...
Però t'asseguro, la nostra activitat no es caracteritza fins ara per "fer-ho". En contaire, estem més aviat en "viure i deixar ser."
I mai posar fi a una sessió de brutal sobretot si s'observa que un element important és que s'està reproduint ...
Aquí espero que aquests pocs articles que s'han proporcionat una major comprensió del nostre treball.
Ens veiem aviat. Sandie.
21 març 2010 a les 15:46
Hola Sandie,
la mediació terapèutica animals "viatjar" a discreció dels projectes, que té el seu encant! Jo ja havia sentit de la seva associació creu que la resistència és també en els animals reccueilli. De fet, en el context de la nostra villardienne associació "gra de blat", tenim l'oportunitat de treballar l'àncora i el temps més fàcilment dins la nostra ubicació fixa. L'espai-temporal ja estan establerts fa molt de temps. Les interaccions entre els gossos i la infelicitat jove que donem la benvinguda a anar més enllà d'una relació. És la vibració i la circulació de les emocions entre un poder estigui. Per tant, funcionen de manera diferent i això és tot el que fa tota la riquesa de la mediació, les seves pràctiques i procediments respecte als altres. Amb nosaltres, els límits estan fixats per l'animal instintiva i intuïtiva buscat pels joves i que és a nosaltres a respectar aquests límits i capacitats de les persones amb els coneixements necessaris per identificar, llegir, desxifrar i detenir les interaccions moment adequat per mantenir, d'una banda la "voluntat d'anar" (llenguatge múixer) segon fluid i les relacions harmonioses. No obstant això, és bo en el meu recàrrega per garantir el Defensor del Poble gos (espècie de gos shiatsu), que re-energizar "revitalització" perquè els animals són les esponges i que poden eliminar el mal de ser d'aquests els nens que pateixen és de vital importància i es va juntament amb el seu equilibri i amb finalitats terapèutiques (passejos freqüents i regulars al bosc al llarg de les rieres, trineus, raquetes de neu o el senderisme-cani, jocs preferits amb el mestre, la dieta equilibrada, racons tranquils i «j en el camí ..). Crec que vostè ha llegit i va respondre que la substància de la mateixa manera de veure les coses, la forma, termes, la capacitació pública, i canviar el context, això és tot.
Mirant endavant a un futur intercanvi.
Karine
8 abril 2010 a les 14:36
Estic segur que Karen! Bona sort i espero veure't jugar!
26 juliol 2010 a les 17:09
Hola Vicent - No sé si va ser vostè qui va treballar en els Genevilliers SPA,,,,,? si és així, jo sóc el teu cosí novel · les - Jo també sóc el president del refugi de la gossera berauds públics - llàstima que està tan lluny - si és que et abraçada - a llegir molt aviat - Francoise