Sandie Belair Mart - 9-2009

Bu hafta için yeni bir röportaj!

Bugün, faaliyetlerimizde bize eşlik eden Vincent, köpek eğitmeni, tanıtmak istedim. O, tüm atölye çalışmaları hakem köpek!

Bana gelince, ben çift çalışmak için seçti ve bu multidisipliner çalışma mükemmel bana uygun. Benim programım beni şimdi bir köpeğim var izin vermiyor: (zaman, mekan eksikliği ... Ama ben de düşünüyorum kendimi atölye çalışmaları bu hayvan yönetmek için beceri eksikliği olmasına rağmen j 'adam köpeği ve ilişkisi üzerinde son yıllarda çok şey öğrendim) köpek dünyada arkadaşlarıma teşekkür ederim. Biz 2, 4, 6 ve 8 çocuk bu ikili çalışma çok uygun görünüyor görmek grupları ile çalışmak. Ben çocuk ve hayvan ile ilişkisi daha fazla odaklanabilir ...

Vincent yakın zamanda bizimle birlikte çalıştı ve yardımcı eğitim alarak olmadan her çocuğun uyum yeteneğini çok takdir am!

Onun için, şimdi görünmesini ve AAA profesyonel bir aktör ve hayvan dünya olarak bize duygularını ver ...

Eğer STP Vincent tanıtmak miyim?

İsmim Vincent Esdoluc, ben 31 ben (yakında 32 .... sniff ...) ve ben Gironde 1 yıl için hesap köpek eğitmeni değilim. Daha önce, ben köpek eğitmeni (ajan kulübesi ek olarak) olarak görev aldı, aynı zamanda SPA Gennevilliers istihdam edildi.

Bir eğitimci köpek olarak arka plan nedir?

Bir köpek eğitmeni 2002 yılında bir teorik ve pratik eğitim aldıktan sonra, ben Gennevilliers ve SPA benim ilk adımlarını attı.

Barınak benimseyenler günlük eğitim sınıfları sağlarken 3 ½ yıl için, ben, Sayın Alain Lambert, 20 yaş ve AYÇ (profesyonel köpek eğitmenleri grubu) başkanı için köpek eğitmeni ile benim eğitimine devam etti.

Evlat nadir vardı, ben sığınak zor köpekleri ele, onların potansiyel tehlikelilik (olan yakalama ve bazen ağrılı geçmişte agresif görmek onları dikkatli yapabilir biriktirilmiş köpekler de dahil olmak üzere) kontrol etti. Ben onların köpek parçası istedim öğretmenler danışmanlık belirli damla kaçınmak da çalıştı.

O zaman bağımsız bir eğitimci köpek gibi Gironde canlı gitmek için Paris'i terk etmeye karar verdi.

Bugün, öne sürdüğü gibi, senden bağımsız çalışmak ve yöntemleri nelerdir?

Ben özel bir eğitim çalışması sunuyoruz. Her şey evde ayrı ayrı yapılır, ana (ve elbette köpek) gerçeklerine ve ihtiyaçlarına uyarlanmış bir iş teklif etmek.

Yöntemler sevinç tarafından çalışmaya dayalı, nazik. Hem de köpeği yetiştirmek zevk sonuçlarını etkileyecektir, çünkü sesleri yasaklandı. Eğitim köpek için bir ceza herkes için keyifli kalması ve özellikle olmamalıdır. Hayvan efendisinin lütfen mutlu olmalı ve o da iki kahramanları arasında mükemmel bir suç için duyduğu memnuniyeti binmek için öğrenmek gerekir.

Bu nedenle köpek ile ama özellikle onun ustaları ile yapılacak çalışmaları belirlemek için bir değerlendirme öneriyoruz. Ayrıca tanımak için bir yoldur. Bu değerlendirme ana bağlamak ve (çok uzak bir mesafe maddi tazminat empoze) genellikle ücretsiz değil.

Eğitimin yanı sıra, böyle köpek ziyaretleri, taksiye biner ve köpek gibi yeni hizmetler sunuyoruz ...

Eğer EQF bahseder misiniz?

Avrupa Yeterlilikler Çerçevesi "Köpek Profesyoneller Eğitimciler Toplu," Sayın Alain Lambert (SPA benim eğitmen) tarafından kurulmuş ve etik bir kod zorlamak için tasarlanmıştır anlamına gelir.

İkincisi, her öğretmen (bu gruba ait) saygı taahhüt yöntemlerini belirler.

Köpek eğitmenleri biz EQF * etik kod izlemenizi öneririz:

1. Onlar köpek eğitim köpek davranış ve uygulama bilgisine köpek sahipleri başlatabilir.
2. Bu köpek sahipleri varlığında bunların faaliyetlerini pratik ve bunlar aylık dresaj değildir.
3. Onlar ısırmaya eğitim köpek uygulama yok.
4. Onlar köpekleri "eğitim" demek satmıyoruz.
5.. Onlar herhangi bir önyargıları, ne olursa olsun kökenleri olmadan tüm köpekler ile çalışmak.
6. Onlar köpekler girebilir tüm ortamlarda çalışmayabilir.
7. Onlar her zaman kendilerini geliştirmek için arıyoruz.
8. Bunlar vergi ve sosyal olarak bildirilir.
9. Onlar sevinç ve ödül vurgulamak ilerici ve titiz yöntemlerle çalışır.
10. Yasa Grammont ilkesi ile uyumlu olarak, onlar (dayak, taciz, ...) kötüye meşgul reddetme
köpekleri eğitmek için

Son haftalarda, sizinle birden fazla engelli ve çocuklu çocuklu AAA köpek atıfta özel konum, eğitim, sosyal, duygusal, bu uygulamanın bir parçası olarak ne gibi?

Köpek ile çalışmaya başlamadan önce, ben eğlence merkezleri, hastaneler, okullar çocuklarla çalıştı ve ben her zaman temas sevdim. Ayrıca, zorluk çocuklar için yararlı bir şeyler yapma fikri benim işte muazzam beni motive ediyor. Bana güvence ve bu nedenle de atölye sırasında köpek güvence, hangi dinlemek için profesyonel bir ekip ile AAA keşfetmek için daha fazla şansı var.

Bu psikologlar ve bakım profesyonelleri yanında yerini bulmak çok zor değil mi? Için rolü ve bunu nasıl idrak nedir?

Benim rolüm, köpeğimi odaklanmak tahmin ve onun çocuklarına korku ve tehlike oluşturmak için stresli durumda hayvan yerleştirerek önlemek için onların reaksiyonları anlamak çünkü Hayır, zor değil.

Hiçbir koşulda profesyonel bakım ya da psikologlar da tam tersi yerine zorunda.

Yardımcı ilişkide eğitim Sizin eksikliği utandırıcı bir durumdur? Psikologları ile işbirliği yeterli mi? Nasıl tek tek çocukların sorunları yakalamak mi?

Biz psikologlar ile çok iyi iletişim ve bana kısıtlama olmadan atölyelerde dönelim. Ben atölye içeriğini farkındayım çünkü İşbirliği mükemmel. Ben de dinledim ve benim öneriler yapmak istedi. Ben her sorunların farkında olmama rağmen, çocuk bağlı olarak farklı davranmaya özellikle aramıyorum, ben daha spontan ve doğal mümkün tutmaya çalışın.

Bu uygulama konusunda özel eğitim almış daha rahat olurdum nedir? Öyleyse, nasıl bu eğitim görmek istiyorsunuz?

Eğitim bu "evet" yanıtını nedenle qualité.Je ama benim rol psikologlar benim için yerine koymak olmadığını andan itibaren yararsız asla ve ben bir atölye üzerinde yalnız değilim. Eğitim Benim eksikliği beni rahatsız etmiyor.
Ancak, ana noktaları ele alacağını hayvan arabuluculuk konusunda bir köpek (tanınmış) eğitim: köpek seçimi, emprenye teknikleri, eğitim görmek, emniyet kuralları, farklı hedef kitleler ve bunların nasıl ele bir köpek ile, vb ... çok ilginç olacaktır ve elbette benim eylemleri bana yardımcı olacaktır.
Sizce, AAA için bir köpek tipik bir profili var mı?

Tabii ki! Ne olursa olsun ırk ama onun master sarsılmaz bir güven, kendinden emin, kararlı bir köpek için şarttır. , Sakin serin ve sevgi dolu, aynı zamanda hayati bir kriterdir.

Köpek her zaman müdahale etmek için, dengeli huzurlu ve çocuklar için kullanılabilir olmalıdır.

Hangi köpek çalışıyorsunuz?

Ben bir kadın Newfoundland ans.Elle ile SPA sadece 6 çalışmak ve onun sessiz gücü için seçti. Dengeli ve sevgi, o arabulucu köpek rolüyle seviyor.

Chipsy köpek arabulucu

SPCA köpeğe bir köpek evlat edindiği bir arabulucu olabilir ... daha bize anlatabilir misin? Geçmişte köpeklerin çoğu bilinmemektedir, çünkü biz, ancak çok dikkatli olması gerekmez mi? Ben o bazı katılıyorum olsa bile SPCA bir köpek müdahale kimseye tavsiye olmamalıdır sanırım.

Tüm köpekler arabulucu bu rolü oynamayı kabul edemez açıktır. Bir köpek, çeşitli nedenlerle (genellikle bilinmeyen, aslında) ve özellikle davranışsal nedenlerle terk edilebilir. Ancak, hatta yetişkinlik, büyütülmesinin ve olması gerektiği gibi eğitimli bir köpek satın uyumsuz istenmeyen davranış gösterebilir arabulucu. Genler ve birçok tarım yavru 0-2 ay evrimi gelecekteki davranışını belirler.

Bu ebeveynler hakkında bize bilgi ciddi bir damızlık seçilen bir köpek ile çalışmak iyi olur. Biz onun gelecekteki çalışma ortamına yavrunun emprenye, bir şekilde rasathane, erken başlamalıdır.

Ne ustası bilgidir, yerine köpek (SPA veya çiftlik) kökeni daha, benim için en alt satırda kalır. O köpek değerlendirmek ve bu nedenle köpeği bir bilgimizin ama genel olarak köpek davranış gerektirir riskleri önlemek için bilmeniz gerekir.

Yani iyi bir köpek ama aynı zamanda bir "büyük usta" gerekir. ;-)

Arabuluculuk hayvan vizyonunuzu, bugün nedir? Ne gelecek?

Hala bir hayvan varlığı iletişimi sağlar nasıl şaşırdım. Ben çocuklar ama bana sık sık hayvan diğerleri ile nasıl alabilirim gösterdi köpek sahibi benim deneyimi ile hayvan arabuluculuk bulabilirsiniz.

Ben bu gün hayvanlar (özellikle köpekler) tam bir ortak olmak için "yararlı olmak" kadar ticareti var arabuluculuk hayvan parlak bir geleceği olduğunu düşünüyorum ve bu (inanıyorum) nedeniyle onların varlığı faydaları.

Hangi köpek çizgi romanlar, çizgi filmler, romanlar ... çalışmak isterdi?

Ah! Karlı ... ilginç soru, sanırım, mükemmel bir köpektir. O, sadık, zeki, komik ve güvenilirdir. Bu çok önemli olan (iyi, bazı albümler) de köpek.

Vincent teşekkür ederiz!

Eğer Résilienfance gördüğümüz gibi, çift olarak çok disiplinli çalışmaları üzerinde durularak; herkesin becerilerini tamamlayıcı şunlardır: roller (referent ve hoparlör) önceden belirlenir ... Bu bizim ortaklarımız (kurumların veya topluluklar) güvence ...

Hayvan arabuluculuk, soru genellikle proje arasında küçük farklılıklar vardır, bazen köpek profili ortaya çıkıyor ... Chipsy Vincent köpek SPA gelen ve ideal olarak bu iş için uygundur. Vincent bu alanda profesyonel olduğunu hatırlayın, bu yeteneğini değerlendirmek için yetkili olan ...

Gironde yaşayanlar için, ben Vincent eğitimci köpek gibi pek çok hizmet sunuyor size hatırlatır. Eğer evcil hayvan ile küçük problemler var ise, onunla temasa geçmekten çekinmeyin!

Hakkında daha fazla bilgi için:

Vincent ve Ne-Wha Serin

Köpek Uzmanları Eğitimciler Kolektif

Sandie

9 Responses to "Vincent Toplantısı ... ESDOLUC köpek eğitmeni ve oyuncu AAA"

    avatar
    Annick
    19:17 de 10 Mart 2009

    Bu küçük yorum Sevdiğim binom durumu zıplaması. Bu aslında bu beceri hayvan itimat edebilmek için "doktor-terapist" (benim durumumda rağmen ben bazı becerileri eşek olduğunu düşünüyorum) ama ana durum büyük bir rahatlık, bir Bu hayvan-ilgili konuya dinlerken, bir ışık daha fazla yer veriyor.
    Bununla birlikte, Hic binom tekrar mali yönüdür! Kesinlikle bu bir gönüllü durumu ve getirilerinin maliyetini azaltmak için derneğimizin hibeler için gidiyor avcılık ile kalabalıklar içinde benim bölümü için bir soru, ama biz multidisipliner bir maliyeti tahsil olsaydı Arabuluculuk-hayvan ... hala orada yararlanıcılar mı?
    İşte bu günlerden birinde, birden fazla engelli çocukların teklif çalışmaları hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz dedi? Ayrıca beni çok ilgilendiren bir özürdür.

    Her zaman bu yazıyı okuyan çok eğlenceli Annick,!

    avatar
    Sandie
    08:20 de 16 Mart 2009

    Ben tamamen sizin Annick katılıyorum. Multidisipliner yaklaşımla bir maliyet ve bu gerçek bir sorun olabilir var!
    Atları ile atölye çalışmaları için iki psikolojik (bir binici ve binici kendim ve atı ile bir terapist olarak eğitiliyor EDİLECEK olan) vardır.
    Toplam olarak, atölye ve on yapıyoruz.
    Ama biz hala bu şekilde çalışması için finansman olacak?
    Biz eş-finansman arayan bizim tarafta aktif olarak çalışan ve böyle bir çiftinin değeri gösteriyorlar!
    Birden fazla özürlü çocuklar ile çalışma günü, bir bilet ayıracağız ama yeterli deneyime sahip değil.
    Şerefe ve ekibi teşvik yorumlarınız için teşekkür ederim.

    avatar
    Balestro
    06:05 de 20 Şubat 2010

    Hayvan arabuluculuk, insanlık ve tevazu tüm sevenler Merhaba. Ben hayat ve ev bir yerde Villard de Lans de yıl boyunca zorluk gençlerin birlikte yaşama, ben aracılık hizmeti hayvana benim üç Huskies koymak, gençlerin sarılmalar, biz snowshoeing yapmak , halletme vb. Biz hayvan tedavisinde stajyer memnuniyetle karşılıyoruz. Tıpkı önceki yorumlara bir şey söylemek istedim: size yardımı kavramının iletmek veya başka bir şey yapmak istediğiniz bir tutku var ya ... Seni seviyorum eğer önemli değil ama biz bakımından konuşmaya başladığınızda biletleri, ödenen saat ... o değil bu yüzden daha fazla gönüllü taşan tutku ...

    Vercors içinde Villard de Lans yılında Karine Derneği "buğday tahıl" (Isere)

    avatar
    Sandie
    17:15 de 1 Mart 2010

    Merhaba Karen ve Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    "Size güvenmiyoruz seviyorum" evet bu doğru ama kim hayvan gönüllüleri tarafından yürütülecek öncelikle aracılık söyledi?
    Bana gelince, ben bir psikolog ve ben benim uygulamada hayvan arabulucu kullanın: benim ana iş ve ben gönüllü olması gerekir? Gerçekçi, biz de yaşamak zorunda. Mesleğim benim tutkum? Yaptığım şeyi seviyorum (ve bunu yapmak için gerçek bir zevk) ama benim tutkum değil!
    Bu blogun dernek Résilienfance ve inisiyatif kurucusu olarak, ben zaten çok fazla zaman ver! Ve bunu zaten ödenmiş saat oldukça fazla olduğunu size temin edebilirim!
    Ama belki de kendine hediye bahsediyoruz sen, o başka bir şey var.

    Yine, ben hepimiz arabuluculuk hayvanın aynı vizyonu yok olduğunu fark!
    Okumak dileğiyle
    Sandie

    avatar
    Balestro
    00:01 de 18 Mart 2010

    Merhaba Sandie,

    kesinlikle yanlış. Anne ve L'ABBE PIERRE THERESA gösteren (bence) gerçek "kendini hediye" nadir insanlar arasında iken. Açıkçası biz şimdi sadece zafer için çalışamaz. Ancak, sadece doğadaki tüm tutku "overflow" vurgulamak istedik ve genellikle yardım ve sıkı bir zamanlama destek için bir yaklaşımın parçası olarak hayvan arabuluculuk geri alabilmek zor görünmektedir. Ben huskies ve özellikle ben etrafımda günlük gençlik taşıyan, onlarla sahip olduğu suç ilişkisi hakkında çok seviyorum. "Biz yaşadığı yer" Bana zaman almak için yaşamaktır yana huskies ile sihirli anlar, zaman kısıtlamaları olmaksızın günlük artıyor, bu da genişletmek için, bize artık zevk şansı verir ahenkli farklı ve çeşitli etkileşimleri bénafiques, teşvik ve iki dünya arasında akan günlük medya yaratarak sıra dışı hayvan arabuluculuk anlar.

    Yanıtınızı ilginç ve ödüllendirici için teşekkür ederiz.

    Ayrıca bekliyorum.

    Karine

    avatar
    Sandie
    00:25 de 21 Mart 2010

    Karine iyi geceler,

    Lütfen açıklama için teşekkür ederiz. Arabuluculuk bizim hayvan uygulamada farklı olmalı çünkü biz yanlış düşünüyorum.
    Bütün müdahale bizim yöntemlerine göre ve temel antrenman göre farklı uygulamalara sahiptir. Bu, özellikle, kılan da AAA zenginliktir.
    Résilienfance bir mekan veya yer yaşamak için değil ve biz projelerin kapris taşıyın: çocuk atölyeleri köpek için yapıları içinde alıcılara doğrudan bize gelmek veya binicilik merkezi. Bu nedenle (kurumsal kısıtlamalar) belirtilen takvime saygı duymak zorundadır ve bunu sık sık taşması zor olan ... Biz çeşitli ortaklarla çalışmak ve biz her zaman çizelgesi saygı gösterilmesi gerekir.
    Ayrıca, faaliyetlerimiz ağırlıklı odaklı terapidir. Ama benim görüşüme göre, bir terapist olarak, çocuk bağlama hayvana bir başlangıcı ve bir sonu önceden konulacak ve her bir aktörün bilgisine sahip olmalıdır. Programı, yararlanıcılar atölyeler için güvenli içeren bir çerçeve kurulması dahil süresi ... Bu terapötik ayar özü bir parçasıdır. Bu bizi sınırlar, ayrılık, mezuniyet zamanında çalışma olanağı sağlar ...
    Ama sizi temin ederim, bizim faaliyet "bunu" ile bugüne kadar tanımlanmamıştır. Contaire olarak, "yaşa ve olsun." Oldukça vardır
    Ve biz önemli bir unsuru çalınmakta olduğunu gözlemlemek özellikle vahşi bir oturumda bir son vermek asla ...
    İşte bu birkaç öğe Yaptığımız çalışmaları içine daha fazla önem kazanmasını sağlamıştır umuyoruz.
    Görüşmek üzere. Sandie.

    avatar
    Balestro
    15:46 de 21 Mart 2010

    Merhaba Sandie,

    hayvan tedavi arabuluculuk projelerin takdirine "seyahat", onun cazibesi var! Ben zaten dernek duyduğunu direncini hayvanlar reccueilli de olduğuna inanmaktadır. Gerçekten de, bizim dernek villardienne "buğday tahıl" bağlamında, bizim sabit konumu içinde daha kolay zamanla çapa çalışmak ve fırsat var. Uzay-zamansal zaten uzun zaman önce ayarlanır. Köpekler ve biz bir ilişkinin ötesine hoş karşıladığımız genç mutsuzluk arasındaki etkileşimler. Bu titreşim ve her güç olmak arasındaki duyguların sirkülasyonu olduğunu. Bu yüzden farklı çalışır ve tüm arabuluculuk zenginlik, uygulamaları ve birbirlerinin ilgili prosedürleri yapar bu. Bizimle, sınırları içgüdüsel hayvan tarafından belirlenen ve sezgisel olarak aranan genç tarafından ve bu etkileşimleri belirlemek, okuma, deşifre etmek ve durdurmak için ayağa bize saygı bilgisi olan insanlar bu sınırları ve yetenekleri vardır İkinci sıvı ve uyumlu ilişkiler (dil musher) "gitmek olacak" bir yandan korumak için doğru zaman. Ancak, köpek Ombudsman (köpek shiatsu çeşit) sağlamak için benim şarj iyidir, hayvanlar süngerlerdir çünkü yeniden enerji "canlandırıcı" ve onlar bu olmanın kötü kaldırabilirsiniz acı çeken çocukların çok önemli olduğunu ve bunların denge ve tedavi amacıyla (akarsu boyunca orman içinde sık ve düzenli yürüyüşler, halletme, snowshoeing veya yürüyüş-cani, master ile tercih edilen oyunlar, dengeli beslenme, sessiz köşeler ve j 'için birlikte gider yolda ..). Ben okumak ve biz şeyleri görmek aynı şekilde, formu, terimler, kamu, eğitim ve madde hepsi bu bağlamda, değiştirmek cevap verdi düşünüyorum.

    Gelecekteki bir değişim bekliyorum.

    Karine

    avatar
    Sandie
    8 Nisan 2010 at 14:36

    Ben Karen eminim! İyi şanslar ve okumak için umut!

    avatar
    Caruso
    05:09 de 26 Temmuz 2010

    vincent merhaba - o SPA GENEVILLIERS çalıştı Eğer olsaydı ben,,,,, bilmiyorum? eğer öyleyse, ben senin kuzen roman değilim - Ayrıca kamu kulübesi berauds bir sığınak Başkanı am - ayıp çok uzaktasın - bu eğer seni kucaklıyorum - yakında okumak - Francoise

Bir Yanıt bırak

E-posta ile makaleler alın

Hakkında

Arabuluculuk Hayvan? Bu birçok kişinin soru ... Bu uygulamanın amacı, özetle, kasıtlı insan-hayvan bağlama olumlu etkileşimler için arama motorudur. Bu nedenle, bir kasıt ile ilişkili olan ... daha fazla bilgi

Sandie

Blog Arama

Keşfetmek

İYİ KÖPEK

2012 yılında, tüm adaylar!

tc2012-pave-300x250